30 september 2010

Trött.

Hittade denna underbara tröja idag som gärna skulle få hitta
hem till min garderob :) Tröjan hittar ni här.
Äntligen hemma! Har varit i skolan idag och gått på stan o sett i lite butiker. Idag skall jag läsa på engelska prov( jag tycker provveckan skulle kunna va över nu ..)  och senare ikväll kommer älsklingen hit så det blir mys-pys. Annars så vill jag tipsa om en enligt mig  jättebra hemsida som just har kommit igång! Syrransgarderob heter den, där du kan sälja o köpa kläder. Jag har redan lagt ut kläder som jag inte går med och hittat ett och annat för en billig peng :)

5 kommentarer:

  1. Syrrans garderob e faktist bra! :) ja ha också hitta redan några faktist FINA saker riktit billit :)

    SvaraRadera
  2. Jo den e de :) Finns inget bättre än att shoppa billigt ;)

    SvaraRadera
  3. ja jag har den kvar, du var snabb ^^

    SvaraRadera
  4. aah ok jo jag tror det också, har aldig skicat utanför sverige

    SvaraRadera
  5. Hej! Budet är nu på 150 kr Kram

    SvaraRadera