2 oktober 2010

Shopping

Idag har jag varit till salo o shoppa med mamma. Hitta en massa kiva o allt jag köpte var på rea så jag behöver inte ha dåligt samvete att jag spenderat massa pengar !:) Hittade endå inte mina lårhöga stövlar som jag letat efter.. Efter salo åkte vi genast till karis för att se på Bk-Cocks matchen. Det var en verkligt bra match (som slutade 27-31 tror jag?) fast Bk förlorade, dom kämpa iaf bra! Eif som också hade match idag behöver vi ju inte endå tala om.........

Saker jag köpte:

Skjorta med spetsmotiv på axlarna

Rymlig väska till skolan

Pälskragar, har blivit beroende av päls den här hösten..



Varm pälsjacka

Kavaj jag köpte på loppis för 1e, som ny!

4 kommentarer:

  1. Ja ha också lite falli för päls! Jättefina saker ha du hitta ju :) O var ha du hitta de loppise? :o EN EURO, o den e ju fin! Wow, lite du ha fynda :)

    SvaraRadera
  2. Tack :) Joo det finns ett jättebra loppis i karis breve landsbron, dom tar högst 1e för alla plagg du köper typ ;P

    SvaraRadera
  3. var hittade du pälsjackan?

    SvaraRadera
  4. okeeej, kanske ja måst fara o checka nån dag om ja råkar vara i Karis ;D

    SvaraRadera