26 oktober 2010

Slöö

Aah har inte fått nåt gjort på hela höstlovet känns det som... Skulle vara jätteduktig och läsa på läxor som jag hoppat över den senaste tiden men tror ni jag har gjort det? Nej. Skall dock göra ett sista försök idag.
Åkte annars iväg till iso-omena igår (suprisesuprise) med älsklingen för vi hade inget att göra. Köpte en ny vinterrock, en borste för att få volym i mitt platta hår och lite grejer till akvariet. Och gissa var vi åt? Tror jag inte behöver säga annat än att det var inte jag som bestämde det..
Jag köpte ju också för en liten tid sen en Canada Goose jacka och tänkte att jag inte skall köpa en ny före jag fått den såld.. Men jag har inte fått den såld ännu, verkar som om ingen vill sätta pengar på en rock i ekenäs eller? Tänker dock sätta upp den här en sista gång på bloggen och se ifall någon nappar! Säljer den alltså pga av fel storlek.

Till Salu:

Såhär ser rocken ut. Det är en xs och är därför lite för liten för mig som vanligtvis har s. Säljer den för 200e, om någon är intresserad kan rocken också provas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar