2 november 2010

Frissa

Jag behöver verkligen till frissan nu hur mycket jag än hatar att säga det. Är alltid lika rädd att det blir för kort när jag äntligen fått någolunda långt hår.. Men det bara hänger överallt nu o det e int ens någon frisyr mer, haha . Så funderar på att klippa topparna (pikulite) och sen klippa upp det? Problemet är ju när man klipper upp det att det kan bli väldigt tunnt så jag fundera på att sätta i hårförlängning men det fick jag ju absolut inte enligt alla jag sa det till, hah. " De e för horor, plastigt, onaturligt" o allt vad det kom..Så blir väl inget sånt för mig.

På denhär bilden ser man att håret är uppklippt och hon har
en sned pannlugg,precis som jag vill ha det!
Hennes hårfärg är annars också helt snygg, men vill inte färga
mitt hår.. Dessutom tycker jag det e extremt fult om man har en
hårfärg som är någonstans mellan blont och brunt??
Men hon har ju bara små slingor:)


4 kommentarer:

  1. Klipp bara pikulite upp de där framme, o sen pikulite toppana! Ja ha allti vari ti frissan o sagt att ja vill ha de uppklippt, o då ha ja blivi mega missnöjd o de ha vari tunnt o kort o blä. Men nu va ja, o hon to bara från toppana o sen klippt hon lite upp de där framme o pikilite där på, så de fick lite bättre frisyr :) men känns ändå int kortare :)

    SvaraRadera
  2. Okej,tack för tipset!:) tror jag nog ska göra så, att man klipper bara lite upp det men inte för mycket! hatar också när det blir så tunnt..

    SvaraRadera
  3. Vad anser du om dina egna vänner som har haft hårförlängningar?! Hör dom också till kategorin horor ?

    SvaraRadera
  4. Om du läser texten noggrannare så står det att det inte är min åsikt, utan dem jag rådfrågade.

    SvaraRadera