30 november 2010

Julklappstips!

Tänkte dela med mig av lite julklappstips till er! Skall endå försöka undvika att avslöja allt för mycket till mina nära och kära vad jag har uttänkt till dem..;) Men tycker faktiskt det är jättesvårt att hitta "perfekta" julklappar, tycker inte ni det? Något som man själv + personen man köper det till är nöjd med. Julklappar tycker jag även är något ganska personligt eftersom du just köper till dina närmaste, så det kan vara ganska svårt att ge tips! Men här är nu några iallafall:

www.ifolor.fi - Här kan du beställa bildböcker, kort, muggar, kalendrar, musmattor- ja i princip allt! Med dina bilder på. På deras hemsida har de även förslag på olika produkter beroende på vem du vill de det till : Morföräldrar, pojkvännen, kompisar m.m. Min farfar har tex fått en bok med alla hans traktorer i + text som man själv kan välja, och han blev superglad!:)

EasyBook, A5 vaaka

www.hairstore.fi - vilken kvinna, mamma, kompis skulle inte bli glad över hårprodukter? Hairstore har dessutom satt ihop billiga korgar med en massa produkter i + att du får en lykta i en del av erbjdandena!
Sjukt billiga erbjudanden!


www.oriflame.com - En massa olika skönhetsprodukter, tex till din mamma eller kompis! Billigt dessutom och bra kvalité.

Pentik/ Popana Har ju också fina indredningsdetaljer som oftast brukar uppskattas av mammor!

www.zoovillage.com - Massor med märkeskläder till tex pojkvännen! Har själv köpt presenter från denna sida för tycker det är otroligt svårt att hitta julklappar/ födelsedagspresenter till pojkvänner men eftersom jag råkar ha en kräsen en som det bara duger märkeskläder åt har den här sidan varit till hjälp för mig!
Inga fraktkostnader och just nu -10% på allting
-Men det här året har jag inte köpt min present till dig härifrån Nico, du får fundera lite mer;)


+ Presentkort
+ Parfymer ( till pojkar: Hugo Boss Selection eller Energise. Till flickor: Tommy girl av Tommy Hilfiger, DKNY av Donna Karen eller Lauren Biagiotti)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar