28 november 2010

Pepparkakshus

Har bakat mitt första pepparkakshus idag,ever.. Tror det blir det sista med haha! Kanske inte riktigt en av de snyggaste men godkänt får jag väl iaf??



Glömde också att skriva tidigare vad jag gjorde igår. Men iaf så var jag och baby med S&R och spelade monopol ( tills de andra jag upp och jag vann;)) och såg en film, riktigt mysigt! När vi skulle åka hem tillbaka märkte vi att vi hade punktering i ena framdäcket!? Ringde genast till pappa och vi körde försiktigt ner till abc o fyllde på däcket tills vi körde till hem och väl hemma hörde man hur det läckte :o Så pappa fick byta det ida morse så baby skulle slippa hem och på landslagsträningar. Tur att vi iaf inte blev på vägen (och att vi överhuvudtaget märkte det...)


Men nu MÅSTE jag ta itu med musikprovet. Godnatt!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar