4 mars 2011

My birthday´s coming up!;)

Fyller ju som sagt år på söndag!:) Så dagens planer är iallafall att städa här hemma. Tänkte också om man skulle göra något på lördag? Men har inga exakta planer ännu..:)

Måste dessutom tipsa om en blogg jag följer! Är jättedålig på att följa andras bloggar men en som jag regelbundet klickar in på är natachapeyre.nu, älskar hennes stil och kläder! Värt att klicka in sig på:)

Har annars märkt att läsarantalet har höjt igen till nästan 300 läsare per dag nu!:)) Det peppar en ju såklart att skriva fler inlägg och att inte sluta med bloggandet iaf. Men funderar om ni har några önskemål om vad ni vill att jag skall blogga om? Är det träning, kläder, skönhet, tips, outfits (skall bli bättre på att visa outfits, köper troligtvis en ny kamera efter min födelsedag så kan ta bättre bilder då!:)) eller vad intresserar er mest? Kom gärna med förslag om olika kategorier ni vill att jag lägger till!:)


1 kommentar:

  1. mycket om träning och kost! :) o kläder o dylikt såklart :)

    SvaraRadera