22 mars 2011

Tråkigt


  1. Vilka namn finns på ditt födelsebevis? Sara Thina Puppe Huldin
  2. Ålder? 17
  3. Ögonfärg? Gröna
  4. Hårfärg? Blont!
  5. Favoritfärg? Beibirosa, vit, marinblå
  6. Piercings? Naveln+ öronen
  7. Tatuering? Nej, men snart!;)
  8. Är du kär?  Japp♥
  9. Vad är det värsta du varit med om? ?? Har haft ett ganska hyfsat liv skulle jag säga.
  10. Vem står dig närmst? Flera
  11. Har du  gjort något du ångrar? Kanske. Jag menar, jag ångrar inget om det gjort mig till den jag är nu och hur mitt liv ser ut just nu.
  12. Hur många har du fullt förtroende för? 2 st
  13. Vad ogillar du?  Avundsjuka
  14. Vad är det sämsta med dig? Strävar alltid efter perfektion, kan ibland bli en dålig sak.
  15. Favoritfilm? Titanic, definitivt.
  16. Favoritlåt? Ändrar hela tiden..
  17. Favoritmat?  Tror jag fick en ny för bara några dar sen: Babys sis nachochips och malettkött rådda:D?
  18. Första kärleken? Beror på vad man kallar kärlek
  19. Vad är värdefullt för dig?  Alla nära & kära, min sminkpåse
  20. Har du någonsin testat droger? Nope.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar