3 mars 2011

Thursday

Kom hem från skolan för någon timme sedan och satte just brolerlåren i ugnen, nomnom:) Vi fick ju även info idag i skolan om nästa års kursutbud och ush vad jag blev stressad, man måste ju typ nu redan ha klart för sig vilka ämnen man vill skriva i studentexamen och jag har ingen aning.:/

På dagens schema står det fatburning på Sportten. Var ju på combat igår, men måste dra lite fettförbränning här emellan så man inte bara jobbar muskler, ingen vill ju ha en muskulös kropp och se ut som en karl heller. Inte för att jag nånsin tror jag skulle få en sån kropp haha :-) Mitt mål är iaf en snygg och smal kropp till sommaren!:) Har annars tänkt på detdär.. Kvinnor springer alltid på jumppor medan karlarna alltid går till gymmet? Och karlarna blir oftast i bättre skick? Well, det är väl meningen att vi skall förbränna fettet och dom skall få muskler.. För vårt ideal nowadays är ju en smal kropp med inte allt för mycket muskler, annars anses man ju inte vara så värst feminim..

Tänkte annars dela med mig av ett träningstips!: Spänn alltid magen då du tränar, ger en bättre hållning + att du effektivt tränar magen tillika du gör någon rörelse! Som i Combat, spänn magen medan du slår och tränar armarna så får magen sig också;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar