5 januari 2011

2 år ♥

Idag firar baby och jag 2 fina år tillsammans!:) Vi hade egentligen 2 års dag den 3:e, men eftersom han har varit på läger tar vi det idag istället. Vi planera att gå ut och äta o fara på bio, men det kommer ingen bra film så vi ser en hemma istället. Lika bra det så får man ligga och mysa:) Jag vet att ett 2 års långt förhållande kan låta ganska mycket eftersom jag bara är 16 år, men jag är säker på det o det är något jag vill ha kvar i mitt liv. Jag har dessutom mognat massor som människa och uppskattar allt han lärt mig! Skulle inte vilja byta det mot något i världen. Jag kan också känna mig lyckligt lottad som har hittat en så fin pojkvän! Och visst är det så när man har varit tillsammans en längre tid att man blir som bästa vänner också. Jag vet iaf att jag kan berätta allt för honom och om det någon gång skulle hända något så tror jag han skulle vara den första jag skulle ringa..

Fick också en fråga om hur jag och Nico träffades så tänkte berätta det för er :)


Det var en vanlig skoldag och jag satt på ett café i stan med mina kompisar och tog det lungt efter skolan. Min kusin satt på samma café med två kompisar och den ena var Nicos syster. När vi var påväg fråga min kusin om jag ville fara med henne och hennes kompis och gå i några butiker och jag hängde på. Senare fråga Nicos syster av mig om jag visste vem Nico Rönnberg var och jag svara "Näää?" Och så börja dom säga att " Oj ni sku passa så bra tillsammans". Så några dagar( eller nån veckan senare kanske?) fick jag ett meddelande där det stod "Böö" mitt på natten. Trodde att det var en annan pojke från ekenäs så jag svara int. Prata sedan med han o han sa att han int had skicka ngt så jag blev nyfiken och svara " vem e du"? Så fick jag tillbaka " Hej det e Nico Rönnberg jag va ute med några kompisar o fick din nummer...." och efter det börja vi bara texta. Hans syster hade visat min irc profil och så hade han ringt runt till sina kompisar ifall någon hade min nummer..:P Vi skrev iaf ett tag och jag tyckte han verka kiva. Första gången vi såg varandra var jag på en av hans handbollsmatcher med min kusin och andra gången tog jag tåget till Karis och gick från tågstationen till honom, helt ensam! Förstår ännu inte varför jag gjorde något sånt, jag kände int ens honom då.. Hitta iaf till hans hus och knacka på på fel dörr ( haha:D). Kom tillsist in och han hade några kompisar hos sig. Vi spela ölspelet en stund( om jag inte kommer ihåg fel?) och före jag for pussades vi:) Jag for alltså hem med sista tåget. Haha och jo jag vet, jag kände honom inte och hade bara sett han en gång förut.. Men det kändes rätt!
Så vi har nog hans syster och min kusin att tacka :)<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar