10 januari 2011

Tränat färdigt

Kom precis just hem från gymmet, har varit på Bodypump. Körde lite tyngre vikter idag men det gick faktiskt bra så tror jag skall hålla de här nu, något måste man ju går framåt! Väntar nu på att baby skall komma hem från sina träningar nu så jag slipper i bastun, skall bli så skönt:)
Skolan började ju också idag. Jag kan säga att jag var sååå nära att sjukanmäla mig, hade verkligen ingen lust att dra mig upp ur sängen. Har ingen som helst motivation för skolan nu, hur mycket jag än skulle vilja:/ Ligger efter i flera ämnen och trodde jag skulle ta fast det på jullovet, men nej. Har mycket roligare saker att göra som jag alltid skyller på.. :)


Sitter som bäst och dricker en Gainomax recovery drink efter träningen, har planerat att dricka en efter varje kvällsträning fr.o.m. nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar