8 januari 2011

Shopping och handboll

Är helt sluut..! Har varit hela dagen och shoppat och sett på handbollsmatch, kom hem först för en timme sedan kanske? Men jag hitta en massa kiva kläder och Finland vann matchen så det var värt att fara! Finland mötte ju som sagt Bulgarien idag och vi vann stort! Imorgon möter de Montenegro och på söndagen Frankrike, vilket säkert kommer bli mycket hårdare matcher. Tänkte fara och se allihop:) Jag har egentligen ingen skillnad om dom går vidare eller inte.. Visst skulle det vara roligt men det betyder isåfall att min baby måste åka iväg IGEN på sommaren.. Nej du låter jag egennyttig..:p Heja Finland!

Här är iallafall två länkar om vad som skrivits och sagts om dagens match -> HBL 
                                                                                                                                           Nicos intervju
Dagens Shopping:


+ Underkläder!

2 kommentarer:

  1. Hej. Varifrån köper du dina farkun? ja ha själv jätte svårt o hitta kiva farkun kan du hjälpa?

    SvaraRadera
  2. Hej! Jo jag vet jag har själv samma problem.. Farkuna på bilden är faktiskt från H&M , brukar inte hitta därifrån men nu hade dom fått in massor av olika kiva modeller, för ett billigt pris. Annars kan Carlings eller Vero Moda också vara värt att titta in i?

    SvaraRadera