27 januari 2011

Död, bokstavligen.

Ush vad jag e trött:( Sku int alls orka med något, bara krypa under täcket och sova ända tills imoron bitti.. Hur skönt skulle inte det vara? Men nej, har massor med saker som jag borde få gjort. + att jag måst släpa iväg reven till sportten idag, eftersom jag inte var igår! Får sån morkkis när jag inte tränar.. och så blir det en sväng i solariet också efteråt:)

Hittade annars en jättekiva sida som man kan hålla koll på sitt tränas och sin vikt -> HeiaHeia heter den och jag har redan skrivit in varje dag som jag tränat hittills och vad jag väger, superbra tycker jag! Eftersom jag nu också på allvar tänker få en bättre och hälsosammare kropp så är det ett bra sätt att hålla koll på allting och se hur man går framåt. Du kan även välja på sidan Bodypump, Attack, Zumba eller cykling,snöskottning - ja dom har precis allt där så det är bara att fylla i! En annan smart sak fick jag av mamma igår och tänkte att jag bara måst visa upp den här på bloggen!:) Det är en telefonladdare men som du kan ta med dig överallt, det enda du behöver göra är att sätta in ett batteri i behållaren ! Och så medföljer det sladdar till alla olika modeller som Nokia, Samsung, LG, Iphone m.m. Jättesmart om du är påväg någonstans och märker att akkun e tom :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar