4 januari 2011

Ny header?

Fundera på att ändra min header så att den blir något i den stilen jag har nu? Eller vad tycker ni?


Nåja, har inte gjort så mycket idag.. Var till stan en sväng och gick i lite butiker och via sportten till solariet. Blev 15 minuter stående den här gången, vill ju hålla min bruna färg så länge som möjligt! Nu skall jag försöka ta itu med mitt rum och försöka få det uppstädat o sen försöka läsa läxor så jag hinner ifatt före skolan börjar igen .. suck. Imorgon kommer ju också N hem, då får jag äntligen se han:) Kommer bara se han 2 dagar det här jullovet pga hans handboll och min resa:/


Provade lösögonfransar idag som jag hittade i mitt skåp. Tycker inte resultatet alls ser någo fejk ut..? Trodde att det skulle göra det för man ser ju det tydligt på många som använder att dom är oäkta.. men jag blev överraskad!

1 kommentar: