13 april 2011

Angående videoinläggen..

Jag gjorde faktiskt en video idag som jag skulle sätta in just precis men allt bara bråka med mig, fick den tillförst inte överförd från kameran till datan, sen fick jag den inte rätt väg svängd och sen for nervena. + att jag kan ju inte sätta in en video som jag spelat in för 1 ½ timme sen?? Kan kanske försöka spela in en senare ikväll ännu om nerverna håller, men lovar ingenting! Annars får det bli till en annan gång, tänkte bara låta er veta att det nog kommer komma upp ett och annat videoinlägg i framtiden på bloggen;)

Annars så har jag inte gjort något idag ännu, än att jag var till Sportten genast efter skolan. Det blev gym den här gången fastän jag inte varit och gymma på jättelänge! Men det blir väl en del efter veckoslutet så därför va jag:)



2 kommentarer:

  1. Btw,heter du alltså påriktit Puppe ?
    / Cassandra

    SvaraRadera
  2. Hehe nej, varifrån fick du det?:D Det är bara mina närmaste vänner som kallar mig det, och som kommit på namnet!

    SvaraRadera