22 april 2011

Godmorgon!

Tänkte bara meddela att jag funderar på att byta bloggadress till blogg.se eftersom när man har blogger så har man ju ett google- konto och det står när jag skall lägga upp bilder att jag använt allt utrymme. Alltså att jag inte kan ladda upp fler bilder/videoinlägg utan att köpa mer utrymme. Jag raderade en del bilder från picasa webbalbum (dit alla mina bilder sparas som jag lägger upp på bloggen) och tyvärr försvann de även från bloggen som ni kan se om ni går tillbaka till äldre inlägg. Jäkligt synd, och därför blev jag också arg och funderar nu på att byta... Har tyvärr heller inte hört att nån skulle ha upplevt samma problem?

Är det nån som upplevt samma problem eller vet ni om blogg.se också har ett begränsat utrymme?

2 kommentarer:

  1. Nej jag har nog inte varit med om något liknande förut ? Konstigt.. :S
    Man borde väl kunna blogga hur mycket som helst, inte kan väl minnet eller något ta slut ? Blogg.se har fungerat perfect för mig nog :)

    SvaraRadera
  2. Okej, nå tack iaf för ditt svar, skall se om jag får det o funka:)

    SvaraRadera