8 april 2011

Fredag!

Fyy fan vad skönt med fredag säger jag bara, OCH PROVVECKAN ÄR UNDAN!!! Känner mig som en fri liten fågel!:)

Skrev ju då sista provet idag och for hem från skolan 10-tiden när jag var färdig med det. Fixade mig och åkte sen in till stan med J&S. Kom på att jag inte hade ätit något (ajjabajja!) eftersom jag inte hann äta morgonmål hos baby och inte heller åt i skolan. Så köpte en sallad 3 tiden (Älska matildas salladsbaar!:)). Och sen blev det Zumba och Pump, vakio fredag.
Dessutom, blev så glad att jag riktigt röös idag i Sportten! Nämligen så har jag och Sara ett möte med Salla nästa vecka, fyfaan vad jag ser fram emot det!! Iik! Berättar mer sen, lovar!:)

Min dag i bilder:

 Hu fin e int denhä flickan? Loveu<3


 Köpte också en ny borste! Rekommenderar verkligen borstar som har sånadä "små hår" eller vad man nu skall kalla det:D + vanliga piggar. Gör håret verkligen supersnyggt! 10e från Salon 2000 i Ekenäs.
 Och så fick jag en försenad födispresent av S. = EN MASSA skönhetsprodukter! Hon vet nog allti vad man vill ha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar