10 april 2011

Provveckan gick sen helt bra endå..

Hade verkligen ingen lust att läsa denhär provveckan, läste ärligt inte heller alls på 3 prov.. Men det gick endå helt bra!:) Skrev ju även 7+ i ett prov i ett läsämne, har aldrig skrivit ett så dåligt prov förut och tänkte ta om det, men fick endå sen 9 på betyget!;) Wohoo! Det är också så jäkla skönt nu när den är undan, man kan bara fokusera på sig själv igen och så har man ju tid att träna! De är det bästa;) Ni kanske också märkte att jag hade mina naturliga naglar under provveckan? Orkade inte fixa dem men nu är det skönt att ha dem tillbaka igen. Tycker det är så fult på mig själv med mina naturliga naglar när jag vant mig med att ha dem fixade, så borstskämd är jag. Älskar verkligen att ha gelnaglar!



+ en 10:a i Filosofi och en 9:a i modda som inte ännu kommit in..
Och kemin fattar jag int att jag fick 7 i!? Haha, satsade bara på godkänt eftersom jag ändå kommer laga den som avlagd..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar