19 april 2011

Sara-kväll

Idag blir det en kväll för mig själv, ska gå i dushen nu och sen läsa läxor som jag inte hann med förra veckan. Så skönt ibland egentligen att bara vara för sig själv och ta itu med allt som blivit ogjort. Funderar också på att sy ett par farkkushorts men klockan e redan ganska mycket?

Var ju också på gymmet idag och huhhu. Det tog över 2 h att göra allting! Visserligen är det hela kroppen man tränar med dethär gymprogrammet, vilket är bra. Men 2h är ganska mycket, måste se till att jag inte har nåt annat den dagen jag planerar in gym, eftersom jag skall gå på gym 2 ggr/ veckan. Give me some muscles!;)

Några bilder från idag:




Drog på mig mina mushustövlar och en skön tröja när det blev lite kyligare.

Livsnjutaren min.

Måste bara fråga, HUR FAN KAN MAN VARA SÅ TORRER ATT MAN LÄGGER SIG I EN SNÖHÖG NÄR SOLEN SKINER OCH DET ÄR VARMT UTE?? Han låg där hela tiden.

En rolig snöklimp jag hitta på vår gård:) Liknar lite en svamp?

1 kommentar:

  1. Stackars hauvan e säkert o steker ihjäl när solen gassar på pälsen, så snön e väl skön o svalkande :D

    SvaraRadera