16 april 2011

Några smaltips!

Lovade ju er att jag skulle lägga upp några tips som vi fick av Salla på fredagen. Hon sa faktiskt en massa saker som va väldigt intressanta och jag kommer följa programmet som hon lade fram som en dåre! Jag vet själv att när jag brukar gå och gymma att jag inte typ gör nånting, för jag har ingen som säger åt mig vad jag skall göra. Men nu när jag har ett program så kommer jag föja det till punkt och pricka!;) Det blir ju mycket lättare också om man vet exakt vad man skall träna.. Fan jag ser fram emot det! För när man vet att det kommer att ge resultat. Börjar på måndag. Men här har ni några tips (förstås inte alla hon gav, men några;):


* Visste ni att potatis och vattenmelon är ett big no-no? Jag kommer helt lämna bort det, men tur är så tycker jag inte om vattenmelon heller..


* Om man tränar mycket ( vilket jag kommer göra) skall man ha en dag i veckan som man skall äta "skitmat" (karkki osv) för att hålla ämnesomsättningen i skick? Gissa om jag och S jublade??;)


* Drick 2 liter vatten om dagen. Jag kommer börja ta som vana att alltid ha med en vattenflaska till skolan!

* Visste ni att Pump bränner mer kalorier än Combat?


* Ät hellre mysli än flingor


Där hade ni några tips om ni vill bli av med extrakilona. Nu skall jag klä på mig och gå ut, baby väntar nämligen på mig för vi skall åka till en strand lite senare och grilla med vänner! Mysigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar