2 april 2011

Loppisfynd

Var till Karis idag tidigare och svängde in via mitt favoritloppis och hittade några plagg:) Kommer alltid ut med något därifrån, fast det inte passar när man kommer hem vet man att pengarna ändå gått till välgörenhet. Och det är väl alltid bra?:) Annars har jag bara läst på filosofin jag har på måndag men nu tog jag paus för baby ringde och sa att han är påväg hit! Har saknat honom massor eftersom han varit till Sverige på veckoslutet, men nu får jag se honom och snart är han där han ska vara- hos mig;) Tror det inte blir så mycket läsas mer idag.. 


1. En virkad tröja (tänker dock sy om den) 2. En beigefärgad blus/skjorta 3.Vit, tunn tunika till sommaren
 Var också i behov av en ny maskara + "mommokam" att fixa volymen i håret med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar