11 april 2011

På min shoppinglista:

1. En vit bikini. Har sökt jättelänge efter en snygg vanlig vit bikini men hittar den ingenstans? Vet att det finns en på H&M men storlekarna är alltid slut på nätet:/ Ett måste för mig till sommaren! Går även bra med volanger eller virkat.

2. Chinos- Så himla snyggt och fräsht till sommaren. Har dessvärre provat ca 10 olika modeller i olika butiker men inte ett par har sett bra ut på mig i mina ögon eller passat? Gaah, ibland blir man så arg. Men kusinen tipsade mig att hon köpt ett par från H&M för 9,90,- för inte så länge sedan och att hon var supernöjd med dem? Måste kolla det...

3. En blå-vitrandig spänd jumper. Också fräsht till sommaren att ha till ett par chinos. Skulle helst vilja ha en med öppen rygg!

4. Ett par ljusa, slitna jeans. Har ett par redan hemma men de är ett par jeaggings, vill ha ett par riktiga jeans! Måste fara och kolla om jag hittar ett par ljusa farkkun till någon butik eller i klädskåpet. Man kan ju alltid pimpa dem själv;)

5. Virkade ballerinor från H&M. Måste köpa, eller iaf prova ett par sådana nästa gång jag besöker H&M! För visst ser de söta/ fina ut?:)

Tipsa mig gärna om ni vet var/ i vilken butik man kan hitta en vit bikini, chinos eller en blå-vitrandig jumper! Har sökt länge efter dehär plaggen men tycks aldrig hitta de rätta modellerna.. Har tyvärr alltid varit kräsen av mig och kommer troligtvis alltid vara det..:P

1 kommentar:

  1. Oii ja tycker också såndä chinos e såå naais! ja tycker dom har rikit kiva såna också i lindex ska själv fara tid o söka såna nåndag :) stort+

    SvaraRadera