17 april 2011

Sista dagen före allting börjar..

Är faktiskt lite nervös med tanke på att imorgon börjar mitt nya kost- och träningsschema! Tänker vara stenhård mot mig själv nu när jag äntligen fått ett egentligt schema som jag kan följa. Tänkte också ta före bilder så att man kan se vilka resultat man uppnåt sen när man hållit på en tid! Det peppar ju en förstås bara mera.. Men idag får jag ännu äta vad jag vill, tänker frossa som en galning haha:D 


Tror ni jag kommer klara det?;) Ingen choko 6 dar i veckan- kommer bli svårt!


Inget mer sånthär efter imorgon..

2 kommentarer:

  1. oi snälla en massa peppande o motiverande inlägg varje dag så kanske jag o har tillräckligt mycket självdisciplin att äntligen börja jag med! :D

    SvaraRadera
  2. Skall försöka;) För motivationen är ju egentligen allt!

    SvaraRadera