14 februari 2011

Alla hjärtans dag


Idag är det som sagt alla hjärtans dag! Eller vändag, helt vad man vill kalla det.. Jag och älskling har inga speciella planer idag, man kan väl säga att vi "fira" det lite igår istället genom att flytta upp och sova första natten i den nya lägenheten eller vad man kan kalla det? Ska bli såå roligt och skönt bara allt är i ordentlig ordning, tv:n  skall upp på väggen idag och näte skall kopplas!:) Ush vad jag har väntat på det länge.. Och det blev så otroligt fint! 

Nu skall jag äta, klä om mig, läsa lite läxor och sen bär det av till Sportten på Combat och Pump!


Ha en trevlig vändag allihopa<3

3 kommentarer:

  1. Ha ni flytta ihop ? :O

    SvaraRadera
  2. Bor ni tillsammans? :))

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag väldigt intresserad! Berätta mer och visa bilder :--)

    SvaraRadera