9 februari 2011

Inspiration

Kom just hem från sportten, blev ett Combat pass den här gången. Pratade med pappa också idag och han sa att en av hans kaverin undra om jag kunde skissa upp en oxe till honom ( som han kan föra till en tatuerare och ta den som tatuering), han hade sett den förra skissen som jag gjorde på draken, kommer ni ihåg den? Iaf så tyckte han tydligen massor om den och jag har googlat lite bilder nu för att få inspiration till skissen och tillika såg jag på andra tatueringar, och jag säger bara; JAG VILL HA EN TILL SOMMAREN. Jag sku såå vila ha en, men har inte ännu bestämt mig var och vad och jag börjar få lite knappt om tid om jag vill ha den till sommaren.. Måste ta en ordentlig fundering! Men en sak är endå säker; det blir inte någons sorts tribal och inte heller i färg.

We go through life so often, not stopping to enjoy the day, and we take each one for granted, as we travel on our way.


What doesn´t kill you, makes you stronger


There is a plan for everybody and everything



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar