28 februari 2011

Dödstrött.

Fyfan vad den här dagen har gått trögt. Satt i skolan till så länge som 4, kom hem, åt, hamna fara och sova och vaknade nu? Var så himla trött sista skoltimmen, ni vet sådär att ögonen inte hålls uppe och man försöker tvinga sig själv att hålla dom uppe men det går inte? Så irriterande.

Många har annars redan frågat mig om jag kan laga deras naglar, och jo jag gör det gärna, varför inte:) Bara jag har tid så går det riktigt bra. Har tänkt ta 15 euro för en en vanlig nagelförlängning med genomskinliga tippar och antingen genomskinligt eller rosa uv-gel. Och 15-20 euro för en nagelförlängning med fransk manikyr ( med antingen rosa eller genomskinligt uv-gel + vita tippar). Att laga naglarna kan ta upp till en och en halv timme oberoende på vad man gör. Naglar med motiv, glitter och sånt lagar jag inte riktigt ännu, vill prova det på mig själv först så att jag är säker på att det blir bra och snyggt. Naglarna blir precis samma som om man skulle laga dem på salong och håller även lika länge ( förstås beroende på också hur man sköter dem, men rekommenderar att man byter en gång i månaden endå, eftersom den egna nageln under växer..) Så om ni vill ha gel naglar är det bara att fråga eller om ni har frågor kring dem!:)
PS. Såklart får man även själv bestämma längden på naglarna!:) De behöver inte alls vara långa.


Mina naglar är förlängda med vita tippar och genomskinligt gel.


1 kommentar:

  1. Hej!jag skulle göra villa få mina naglar fixade med fransk manikyr!:)

    SvaraRadera