10 februari 2011

Mission: Beachbody 2011!

Nu var det då hänt. Provveckan är över och jag har lovat mig själv att ta träningen och mina matvanor på högsta allvar nu! det skall inte finnas en molekyl fett runt magen när jag är färdig och sommaren är här. En aning muskler skall det också komma! Har ju såklart tränat hittills också, men nu blir de inga fler dagar som " jag far imorgon och träna istället, orkar inte / hinner inte fara idag.." Får bara se till att det finns tid för det! Och därför har jag lagt upp ett schema som jag kommer följa väldigt hårt, och som börjar imorgon!:



Träningsschema kommer jag inte att lägga upp i förväg, eftersom jag inte vet vilka dagar jag har tid med vad, men lägger upp vad jag tränat i slutet av varje vecka.



5 kommentarer:

  1. Vad gör du om du är o träna sent typ som till 9 äter du inget efter då ?

    SvaraRadera
  2. Jag brukar försöka undvika att träna sent, eftersom jag oftast är hungrig när jag kommer från träning och vill äta något. Men visst händer det att jag går på sena jumppa timmar och då äter jag ingenting efteråt, men vatten dricker jag.

    SvaraRadera
  3. Sara gullerumppan.. ta de lite lugnt,onödigt att börja överdriva ;) Men kul att du vill träna å hålla dej i skick.. se till att de hålls där sen å! Var rädd om dej! Poss i arslet! Your fjärt !

    SvaraRadera
  4. Har du märkt resultat hos dig själv sen du började din hälsosammare vana?:)

    SvaraRadera
  5. Inte kan jag nu säga att jag märkt något riktigt drastiskt redan, eftersom jag bara hållit på nu nästan en vecka, men lite tycker jag nog! Att inte äta sent på kvällen hjälper redan mycket.. Men jag kommer nog att börja visa resultat och vad jag själv tyckt regelbundet!

    SvaraRadera