15 februari 2011

Flyttat upp!

Jag skrev redan om det i förra inlägget men tänkte att jag skulle göra det lite tydligare för er eftersom det var många som undra om baby och jag flyttat in tillsammans:) På ett vis ja- och på ett vis nej. Jag bor ju ännu hemma men man kan säga att jag spenderar hälften av tiden i Karis. Baby och hans familj har har ett tvåvåningshus och för en tid sen bestämde de sig för att bygga klart övrevåningen ( de har alltså bara använt nedrevåningen hittills). Övrevåningen blev nu som en skild lägenhet och är lika stort som en vanlig enplansvilla. Trappan upp hit kommer utifrån, alltså kan man gå direkt utifrån hit upp genom en ytterdörr, man slipper inte ens heller från nedrevåningen hit upp, det finns ingen trappa "inne i huset". Så visst kan man kalla det lite som om vi flyttat in tillsammans, det är ju som en egen lägenhet med kök, 2 badrum, 2 sovrum osv.. Jag tycker också att inredningen är supertuff och fin, kan visa några bilder (nog för att alla möbler och saker inte riktigt är på plats ännu):





1 kommentar:

  1. Oi vitsi, det ser ju huuuuur fint, mysigt o ljuvligt ut som helst! :)

    SvaraRadera