2 februari 2011

Halleluja!

Wohoo jag fick endå 9 i mitt hissa prov, så min dag är räddad:) + att jag får 10 på betyget för hon tyckt att jag varit så duktig på timmarna.. Får hoppas bara att jag har lika tur i dom andra som jag har kvar..! 
Kom precis hem från skolan, och ska nu äta lite, kolla kläder och fixa min läseordning inför nästa period. Fick låna F:s studiekalender så att jag kan göra det för har tappat bort min (a).

Färgade ju också mitt hår igår ( blondare) så tänkte slänga in en bild på det ! Dock inte med världens bästa kvalité. Vet att jag har blont hår annars också, men ni vet hur jag hatar någon sorts blandning mellan blont och brunt, vill absolut inte ha det så! Slingor däremot är snyggt.


PS. Har även märkt att besöksantalet har ökat massor! Sånt gillas;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar