24 februari 2011

Resultat

Jag lovade ju att visa resultat efter att jag började med den nya matplanen+ träna mer. Ärligt så har jag inte följt den till punkt och pricka exakt varje dag, men att inte äta sent på kvällen har redan hjälpt! Plus att när vi flickor har vår vecka så finns det inga gränser hur mycket skit jag kan stoppa i mig.. Men det jag själv tycker att jag märkt är att "fläske" på magen har försvunnit till en stor del, mest det utanpå revbenen. Men det slog mig även igår att vad är det jag strävar efter egentligen, vad vill jag ännu ändra? Jag kom ärligt sagt inte på nånting, jag vill kunna äta skit då och då utan att få värsta dåliga samvete över att jag förstör nån "diet", men jag vill också träna. Så just nu har jag som mål att träna och äta lika som jag gjort förut och därmed hålla den kropp jag nu har. Nog för att inte äta sent på kvällen tror jag ännu kommer att visa resultat!

De första bilderna är från förra veckan när jag tyckte jag märkt att "fläske" ha börja minska.. 

Inte vet jag nu om man ser nån megaskillnad från bilden jag tidigare satt upp på foto? Just nu skall jag se om jag får bort ytterligare lite från magen + jag vill träna mina armar.. Men om den kropp jag har nu tillåter mig att äta karkki o skit då och då så är jag nöjd:) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar