26 februari 2011

Fritt Vilt 3

                                                        Filmtips!




Åhh ni som inte sett Fritt vilt filmerna måste se dem! Vi började se på 3:an (som just kommit ut?) igår och hjärta dunka som en liten gris till mig.. Vi orka inte se hela, men den verka skitbra! 1:an och 2:an är också sjukt bra och jag tror inte man behöver se dom för att se 3:an.. Men se dem inte ensam!

Jobb intervjun igår gick annars helt bra, får veta i nästa vecka om jag blir anställd eller inte, de var några andra som ännu skulle på intervju. Fick ju även hem min nagelmaskin igår (äntligen...)!!! Är supernöjd med den och naglarna blev jättefina!:D Kan visa bild senare.. Efter jag gjort naglarna åkte jag in till stan för att färga min kusins flickväns hår (det där blev lite roddigt?) och jag tror det blev superbra! Hann tyvärr inte vänta tills hon sköljt ur färgen för baby kom och hämta mig, vi hade brott till Karis.. Men får se senare hur det blev:)

Nu morgongröt och dusch-->

2 kommentarer:

  1. Jobbintervju låter intressant, får man fråga vart det var? :)

    SvaraRadera
  2. Berättar det imorgon när jag får reda på hur det gick!:)

    SvaraRadera