13 februari 2011

Träningsschema för denna vecka

Har inte hunnit blogga så mycket dethär veckoslutet, men kommer att förklara varför senare!:) Tänkte iallafall lägga upp vad jag tränat den senaste veckan.. Riktigt nöjd är jag inte, hade för mycket vilodagar enligt mig själv, men jag började ju även med mitt "Beach body mission" för några dagar sedan.. Inte för att 7 h/ veckan är dåligt men jag föredrar att träna fler dar istället. Jag har också fått frågor redan om jag märkt resultat och jag visst har jag det! Att inte äta sent på kvällen hjälper verkligen.. Men inte kan jag säga att det farit 6 cm från midjan och att jag fått världens sixpack ännu, det tar nog en liten tid före man märker mer sådana resultat. Men jag kommer såklart lägga upp bilder på resultat regelbundet och hur jag hållit mig till mitt mat- och träningsschema! Hinner inte skriva mer nu, måste packa mina saker.. Förklarar mer imorgon!;)

Angående bilderna i det förra inlägget så är det inte jag på bilderna- det är min bror som fick staven igenom läppen när han var och skida till Teijo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar