22 februari 2011

Mera shopping!

Var ju som sagt in till Helsingfors till Forum idag och shoppa! Och visst hitta jag lite smått och gått;) På vägen hem stanna vi dessutom vid mitt favorit loppis - där jag också fyndade!


Köpte ett par likadana solglasögon som jag fick hem på posten, bara bruna med guldkant!

Ny sportbh och träningstopp ( nike har de absolut bekvämaste och snyggaste träningstopparna enligt mig!) Måste ju också fylla på med lite träningskläder eftersom jag "bor" på 3 olika ställen nuförtiden så är det ju alltid skönt att ha kläder där och bara kunna fara o träna! Och ett hårspänne.

Här är mina loppisfynd; en ursnygg skjorta från Esprit (älskar den vita kragen) för ynka 50 cent!! Kan hända att jag måst sy in den ennu, får se lite.. Och en tjock varm vinterrock från ICEPEAK för 1 euro!! Den är helt i nyskick, fattar inte hur de kan ta så lite pengar för kläderna.. Jag menar, 10 euro för rocken skulle ju redan varit döbilligt? 

2 kommentarer:

  1. Häftigt, var ligger det där loppiset? Det verkar ju sjukt billigt!

    SvaraRadera
  2. Var ligger loppiset?

    SvaraRadera