21 februari 2011

Kan knappt röra mig...

Kom precis ut ur en behövlig dusch efter ett svettigt Combat-pass. Mina muskler dog när vi körde utfall, har så sjukt i hela kroppen efter pumpen igår! Det var ju även ett nytt pump- program och meningen var att man skulle sätta till mer vikter än normalt, vilket jag gjorde och får lida av idag.. Men visst, hade inte varit på några dagar före det på pump heller så lite får man nog skylla sig själv.

Nu väntar jag på att baby skall komma hem från träningen och sen skall vi lägga oss och se Love and other drugs. Tror den kan vara riktigt bra! Skall även upp 7 (!?) imoron bitti för jag skall och shoppa till Forum men har sovit till halv 1 nu två dagar så tror inte jag behöver gå något tidigare och sova idag..;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar